مهندسی پزشکی

مقالات مهندسی پزشکی

مهندسی پزشکی

مقالات مهندسی پزشکی

لطیفه

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۸، ۰۹:۲۱ ق.ظ
یه پیرزن خودشو تو آینه نگاه می کنه می گه آینه هم آینه های قدیم!  پدر پسرش را میبره کوهنوردی بعداز اینکه میرسند به اون بالای کوه باباهه به پسرش می گه بیا ببین از این بالا اون پایین چقدر زیباست پسره میگه بابا من که از اول گفتم همون پایین بمونیم و بالا نیاییم!  مرد : تو چطوریه که ما وقتی دعوامون میشه عصبانی نمیشی؟ زن : آخه من خودمو کنترل می کنم مرد : چه جوری؟ زن : میرم کاسه توالت را میشورم مرد : این چه ربطی به دعوای ما داره؟ زن : آخه اونو با مسواک تو می شورم!  از غضنفر می پرسن: شهر شما چند ماه از سال سرده؟ میگه: چهارده ماه! می گن: چطوریه، سال که دوازده ما بیشتر نیست!؟ می گه: آخه تا دو ماه بعد ازعیدم اینجا سرده!  یارو بی هوا می ره تو اتاق خفه می شه!  اولی: ببخشید زیاد حرف زدم و  سر شما را درد آوردم. دومی: نه بابا، اختیار دارید، اتفاقا من  حواسم جای دیگری بود!  یه روز چندنفربرای بازدید وارد تیمارستان می شوند می بینند یک نفر هی میگه «مریم مریم» می پرسند جرااینقدر مریم مریم می کنه جواب می دهند که او عاشق مریم بوده ولی بهش نمی رسه جلوتر میرن می بینند یک نفر دیگه هم هی میگه «مریم مریم» می پرسند این یکی برای چی مریم مریم می کنه میگن مریم را دادنش به این!  ریشه ی تمام نزاعها سه چیزند : زر ، زن ، زمین .  شعار بنده خدا در تظاهرات اخیر : وای به روزی که بفهمیم چی شد!  به یارو میگن: با «ابریشم» جمله بساز. میگه: هوا ابری شم خوبه!  غضنفر می ره امتحان رانندگی، افسر بهش می گه حرکت کن. غضنفرمی زنه دنده عقب! افسر میپرسه چرا دنده عقب می ری؟ می گه می خوام خیز بگیرم!  یه پیکان با پلاک تهران ص از چراغ قرمز ردمی شه.  پلیس  آژیر کشان دنبالش می افته و پشت سرهم داد می زنه: تهران صلی الله علیه و آله بزن کنار!  از یارو می پرسن خواهرت دختر زائیده یا پسر؟ میگه به من اطلاع ندادن, هنوز نمیدونم دایی شدم یا خاله  وزیر صنایع طی یک نشست خبری صبح فردا اعلام خواهد کرد: ایران به زودی خودروی اسلامی می سازد؛ که مشخصات این خودرو طبق استانداردهای ملی و اسلامی اینگونه خواهد بود: هنگام حرکت صلوات می فرستد اگر سرعت از ۸۰ بالاتر برود آیة الکرسی می خواند در صورت بروز حادثه ، فاتحه می خواند... .  آقا ماشا ا... میره تو بانک وام بگیره ، ضامن نداشته منفجر میشه!  بهار آمد و شمشادها جوان شده اند، پرندگان مهاجر ترانه خوان شده اند! (طرح تلقین گرما در سرما - ستاد بهینه سازی مصرف سوخت) دانشجوی پسر + دانشجوی پسر = انتظار برای رسیدن ۲ دانشجوی دیگر جهت بازی حکم دانشجوی دختر + دانشجوی پسر = عشق دانشجوی دختر + دانشجوی دختر = غیبت از یه دانشجوی پسر  به اصفهانیه میگن دو دوتا میگه : میخای بخری یا میخای بفروشی!  غضنفرگیر داده بوده صندلی‌ عقب هواپیما بنشینه میپرسن چرا؟ میگه: «مگه نشنیدی همیشه میگن سرنشینان هواپیما کشته شدند. هیچ وقت صحبتی از بقیه مسافران نبوده»  یارو رو داشتن میبردن اتاق عمل. ازش میپرسن:همراه داری؟ میگه: اره دارم خاموشش کردم!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۱۰