مهندسی پزشکی

مقالات مهندسی پزشکی

مهندسی پزشکی

مقالات مهندسی پزشکی

داستان پندآموز

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۸، ۰۹:۳۴ ق.ظ
داستان پند اموز,خوب,زندگی,خانوادگی داستان پند اموز,خوب,زندگی,خانوادگی: زنی از خونه اش که بیرون اومد ..متوجه 3 تا پیرمرد شد که ریشهای سفید و بلندی داشتن و تو حیاط جلویی خونه اش ایستاده بودند .. خانومه اونا رو نمیشناخت ..پس به اونا گفت من شما رو نمیشناسم ولی حتما گرسنه اید .بیاین تو و چیزی بخورین .. اونا پرسیدن ..آیا آقای خونه متزل نشریف دارن خانومه جواب داد :خیر ..اون رفته بیرون .. اونا جواب دادن :پس ما نمیتونیم بیاییم تو .. وقتی که شب همسر اون خانوم به خونه اومد ..زن ماجرا رو واسه شوهرش تعریف کرد . مرد گفت:خوب الان برو بهشون بگو که من اومدم خونه و ازشون دعوت کن که بیان تو ... زن هم رفت و از اونا درخواست کرد که داخل شن .. اونا جواب دادن :ما نمیتونیم همگی با هم داخل بشیم زن پرسید :چرا؟ یکی از پیرمردا   به یکی دیگه از دوستاش اشاره کرد و گفت :اسم اون ثروت هست .. و به دیگری اشاره کرد و گفت:و اسم اون موفقیت هست  و خودمم عشق هستم . حالا وارد منزل بشین و با اقای خونه مشورت کنین که شما کدومیک از ماها  رو  دوست دارین که وارد خونه تون بشیم؟؟؟ زن وارد خونه شد و به شوهرش جریان رو گفت.مرد بسیار خوشحال شد و گفت..چه خوب ..پس برو از ثروت دعوت کن که بیاد تو و زندگیمون رو غرق رفاه و ثروت بکنه . همسرش باهاش موافق نبود و گفت:چرا از موفقیت دعوت نکنیم که بیاد تو؟؟ عروسشون که گوشه ای از خونه داشت به صحبت های اونا گوش میکرد یهو پرید وسط بحث و گفت :به نظر من بهتر نیست  که از عشق دعوت کنین که داخل خونه بشه؟؟؟اونوقته که خونه مون پر از محبت و عشق و صمیمت خواهد شد . مرد به همسرش گفت:بزار نصیحت عروسمون  رو گوش کنیم و محبت و عشق رو مهمون خونه مون کنیم .. زن از خونه بیرون رفت و از اون سه تا پیرمرد  درخواست کرد :هر کدوم از شما که  عشق هست ؟؟خو اهش میکنم بیاد منزلمون  و مهمون ما باشه .. عشق بلند شد و به طرف خونه حرکت کرد ..دو نفر دیگه هم دنبالش اومدن ..زن تعجب زده پرسید ؟ ثروت و موفقیت؟شما دیگه کجا میاین ؟من فقط از عشق دعوت کردم که بیاد تو .. اونا همگی با هم حواب دادن :اگه شما ثروت یا موفقیت رو دعوت میکردین ..اون دوتای دیگه از ماها باید بیرون میموندیم ولی وقتی که شما عشق و محبت رو به حونه تون دعوت کردین هر جا که محبت باشه ..ما هم به دنبالش میریم هر جا که عشق هست ..رفاه و موفقیت هم هست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۸/۱۰
Shahram Ghasemi

نظرات  (۱)

۰۶ مهر ۸۹ ، ۱۹:۴۹ اکبر پارسا
عالی بود
پاسخ:
متشکرم دوست عزیز